Monday 21 February 2011

kisah ini bermula.....

0Its...
aku memulakan blogging ini tatkala diriku sedang menderita penyakit campak! campak besar plak tuh! Hadoiii,nseb bdn la katakn..tak pasal2 aku terpaksa mem'burn'kan kelas2 aku..dah la tak lama lagi nk peksa besaq. nampaknya balik nanti aku kena lah workhard lagi2! 0k lu olang mau tau apa aktiviti gua tyme dmm campak nih berlaku???


N0thing...just doing the same routine.so bored lorh...so aku berharap dmm nih segera sembuh, sbb aku tak mau keja aku makin berlambak2 lagi...huuuu tolonggglahhhh! x sanggop den! tp kan, nk ceta habag kt ampa suma, seksa jgak la noh kena dmm campak nih.. masa mula2 kena tuh, perghhh asa cm owg bersalin pon ada..dgn asa gatainya...hmmm mmg cukop rasa larhhh! hahhahahaha....tyme nk tgu ilang parut, haaa tu laa  part yg pling lambat nk tggu tuh..umpama menanti buah yg akn gugur.


and skrg...
aku msih mnunggu segalanya berakhir dgn izin Allah..aku perlu segera kmbali ke kolej coz aku tak mau ketinggalan lg..huhuhuhu aku perlu kejar apa yg pt0t memandangkn smpai bln april nih aja aku akn berada di sana.so aku kne buat yg terbaik for the last time..hehehe 






No comments:

Post a Comment